Kuo skiriasi paprastas buhalteris nuo buhalterio patarėjo?
*pirmiausia išsiaiškina kliento lūkesčius, norus ir viziją, ir pateikia keletą pasiūlymų, kaip galima vykdyti verslą, kad būtų maksimali nauda, taupant bei tvarkant mokesčius. Ne slepiant, bet taupant mokesčius;
* padeda augti kliento finansiniam raštingumui – paaiškina nesuprantamus klausimus, tačiau siekia, kad klientas ir pats būtų finansiškai raštingas;
* paaiškina kliento atsakomybę, jeigu klientas nenori klausyti patarimų, ypač mokesčių klausimais;
* pasiūlo pasirinkti keletą alternatyvų bet kokiu klausimu, tačiau galutinį sprendimą priima klientas. Taip auginama kliento atsakomybė;
* pateikia klientui jo veiklos istorinius duomenis. Paaiškina ir parodo, kaip tie duomenys gali „kalbėti ir dainuoti“. Būtent istorinių duomenų analizė labai padeda planavimui ir veiklos analizei.